42075
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 9. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Status dostępności:
Zagórz Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: 1. Istota i rola marketingu w turystyce 2. Rynek turystyczny 3. Zarządzanie marketingowe 4. Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych 5. Produkt turystyczny 6. Polityka cen 7. Kanały dystrybucji produktu turystycznego 8. Promocja sprzedaży 9. Badania marketingowe
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej