41340
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / rada programowa serii Ryszard Borowiecki [i in.])
Status dostępności:
Zagórz Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Ta książka adresowana jest bowiem zarówno do twórców komunikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługuja się nadawcy reklam, jak im nie ulegać i jak się przed nimi bronić. Autor w przystępny sposób, bez nadmiaru niezrozumiałej terminologii przedstawia prawidłowości rządzące psychiką i wskazuje, w jaki sposób mozna je wykorzystać w reklamie, tak, by jej cel został osiągnięty. Jest to więc książka ze wszech miar potrzebna każdemu, kto oferuje jakiekolwiek dobra, i każdemu, kto otrzymał zlecenie, aby te dobra reklamować. Jest to także książka potrzebna każdemu odbiorcy reklamy, gdyż obnaża mwchanizmy psychologicznego oddziaływania na jego psychikę, a tym samym pozwala mu się bronić przed manipulacją.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej